LogoSummerHosting
x
Ma

Mariusz KontowiczJune 24, 2024

Szef NVIDII zdradza funkcje DLSS 4: Co nowego przyniesie?

NVIDIA nie zwalnia tempa w dziedzinie technologii graficznych. Szef firmy, Jensen Huang, ujawnił szczegóły dotyczące nadchodzącej wersji DLSS 4 (Deep Learning Super Sampling), która ma przynieść kolejne innowacje i usprawnienia dla graczy na całym świecie.

Co nowego w DLSS 4?

DLSS, czyli technologia skalowania obrazu wspomagana sztuczną inteligencją, zrewolucjonizowała sposób, w jaki gry wideo prezentują grafiki, oferując wyższą rozdzielczość i płynność bez znaczącego obciążenia sprzętu. Oto kluczowe nowości, które pojawią się w wersji 4:

  • Lepsza jakość obrazu: DLSS 4 ma wprowadzić jeszcze bardziej zaawansowane algorytmy, które poprawią jakość obrazu, redukując artefakty i poprawiając szczegółowość.
  • Zwiększona wydajność: Nowa wersja obiecuje jeszcze większą optymalizację wydajności, umożliwiając płynniejszą rozgrywkę nawet w najbardziej wymagających tytułach.
  • Szybsza adaptacja: Algorytmy DLSS 4 będą szybciej dostosowywać się do dynamicznych scen, co zapewni lepszą jakość obrazu w grach akcji i szybkich strzelankach.
  • Wsparcie dla większej liczby gier: NVIDIA pracuje nad tym, aby DLSS 4 był dostępny w jeszcze większej liczbie gier, co zwiększy dostępność technologii dla szerokiego grona graczy.

Innowacje w AI

Jensen Huang podkreślił, że DLSS 4 skorzysta z najnowszych osiągnięć w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Nowe algorytmy AI będą w stanie lepiej przewidywać i rekonstruować piksele, co przełoży się na jeszcze bardziej realistyczne i płynne obrazy.

Wsparcie dla nowych kart graficznych

DLSS 4 będzie w pełni kompatybilny z nadchodzącymi kartami graficznymi serii RTX 50, które mają zadebiutować w przyszłym roku. Nowa generacja kart graficznych zapewni jeszcze większą moc obliczeniową, co umożliwi pełne wykorzystanie możliwości DLSS 4.

Podsumowanie

NVIDIA kontynuuje swoją misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla graczy i twórców. DLSS 4 zapowiada się na kolejny krok milowy w technologii renderowania grafiki, oferując wyższą jakość obrazu, lepszą wydajność i wsparcie dla większej liczby gier. Gracze na całym świecie mogą spodziewać się jeszcze bardziej immersyjnych i płynnych doświadczeń w swoich ulubionych tytułach. Czekamy z niecierpliwością na dalsze informacje i oficjalną premierę tej technologii.

We use cookies

Our website uses cookies. Learn more in our privacy policy about what data we collect and how we use it to ensure you have a safe experience with our services.